?

Log in

Ramblings of Those Crazy Classicified Parsnips

> recent entries
> calendar
> friends
> profile
> previous 20 entries

Thursday, July 28th, 2005
9:19 pm

yaresarah
Yo classic star inspired hoes! I love how we posted in here like twice.

Wow....that's the most interesting thing I have to say...oh wait

"Boris, I will not leave until we kill Napoleon!"



That is all and thank you for listening to SKW News
4 People Who Love Us Take a Bow
Sunday, May 29th, 2005
3:23 pm - The Classic Star Cafe

sdsusie5
Image hosted by Photobucket.com

This is the
classicstarcafe, the ultimate RPG game! Please join and check it out!
Take a Bow
Sunday, April 24th, 2005
11:01 am - Just a hello

sdsusie5
Just saying hi to everyone. So how's everybody? I had vacation this week and sadly this is my last day =( Oh well. Anyway...I FINALLY got my permit this week! YES! I drove around the neighborhood and it was quite scary if I do say so myself lol.


Ashley I sooo should have met up with you at Wellesley-we could have cheered all those marathon people on!! GAHH! Oh well lol Next year!

Well, I got to go do history homework I neglected for a long time. So, I'm out. Oh, join my icon journal starrydeeicons-I just made a bunch of cool icons.

Au revoir!

-Day-

current mood: relaxed
Take a Bow
Friday, March 25th, 2005
4:18 pm

classicstar
Hey guys sorry I havent posted in awhile, its been kinda chaoitic in my life. So I am sorry Skyebabes!! Anywho, is anyone a Sandra Bullock fan? I LOVE her. I saw Miss Congenality 2 last night. It was hilarious. I am going again tonight... I forgot how much I love Sandra lol. So excuse the obsessiveness thats going to be happening in .5 seconds! MWHA HAPPY EASTER EVERYONE!!!


Ash*
5 People Who Love Us Take a Bow
Sunday, March 20th, 2005
8:00 pm

yaresarah
Somebody make my butt hurt with this!


Image hosted by Photobucket.com
1 People Who Love Us Take a Bow
Friday, March 18th, 2005
10:38 pm

illusory_thrill
Ok guys, we were doing so good for awhile here...let's keep it going!! Post!
Take a Bow
Tuesday, March 15th, 2005
5:11 pm - Hmm...

sdsusie5
Hey guys-do you think a picture caption thing like Sarah and I did would be a sweet idea to put in here? I thought about posting a funny pic and then you guys can make up silly captions to it. Does this sound cool?

<3 Day
5 People Who Love Us Take a Bow
Sunday, March 13th, 2005
9:17 pm - Classic Film LJ Header Requests

sdsusie5
Hi everyone!
I made a new community called classic_headers. This is a community for people who would like to request Classic Film LJ Headers for their LJ layout (which are made by me), or who would just simply like their LJ done over. Please join and I'll be happy to make any requests. I hope you'll all enjoy it!

[X-posted everywhere]
Take a Bow
1:42 am

illusory_thrill
La di da, la la la...yeah. Somebody be amusing and entertain us.

current mood: thoughtful
2 People Who Love Us Take a Bow
Saturday, March 12th, 2005
8:19 pm

yaresarah
http://arts.telegraph.co.uk/arts/main.jhtml?xml=/arts/2005/02/07/ftbac07.xml

Dahlings you have to read it's Lauren about Kate and it rocked my face off!!!


_kisses_
3 People Who Love Us Take a Bow
Friday, March 11th, 2005
10:03 pm

yaresarah
Anybody know any hot websites with old movie t-shirts other than like hotopic? WHich has Garbo shirts now btw. thanks dahlings



_kisses_
2 People Who Love Us Take a Bow
5:19 pm - Audrey this time

sdsusie5
Which Audrey Hepburn character are you? by sdsusie5
Name
Make-up you can't live without
CharacterSusy Hendrix in Wait Until Dark (1967)
Quiz created with MemeGen!
Take a Bow
Thursday, March 10th, 2005
9:23 pm - Haha check this out

sdsusie5
Which Classic Actor loves you? by sdsusie5
Name
Favorite Color
Your loverJames Dean
What he likes about youYour body-he thinks you're one sexy mama
What he says to youWould you like to dance?
Where did you meet?You were filming another movie and he caught your eye. Afterward he purposely tripped over your foot while you were walking off set and he said "I fell from heaven."
Quiz created with MemeGen!


I made it lol. It's a little silly, but fun nonetheless ;)

The "would you like to dance?" kind of came from the Notebook, when he's like "You wanna dance with me?" lol. GAH that's a cute movie.
7 People Who Love Us Take a Bow
8:33 pm

yaresarah
You: The E! True Hollywood Story by classicfilmbroad
Enter your name here, please!
Your (female) celebrity alter-ego is:Joan Crawford
If you were cast in a movie, you would be cast as:Ms. Olsen in "The Apartment" (Ring-a-ding-ding, kids)
The classic movie that describes your life best isOklahoma!
Your celebrity father would be:Paul Henried
Your celebrity mother would be:Bette Davis
If it were the 1930s, you would be:An MGM employee
If you were cast in a Broadway musical, you wouldVictor/Victoria in "Victor/Victoria"
Quiz created with MemeGen!
6 People Who Love Us Take a Bow
5:56 pm

illusory_thrill

NEWS- Lauren Bacall has been a legend of stage and screen for more than 60 years. The actress has just released an updated version of her 1980 memoir, By Myself and Then Some. Bacall discusses growing up in New York, the thrill of early success and the struggles of being a working actress at 80.

1 People Who Love Us Take a Bow
3:09 pm - Hahaha

sdsusie5
Hahaha Sarah and I wanted to post this. We were thinking back to this summer when we were being losers :-P It's pretty funny actually. We play this game with classic star pics and make up funny captions to it:


She sent me this pic of Bette and Spence during a conversation:



And this is what we said....

Livin4Applause (10:13:35 PM): lol
Livin4Applause (10:13:42 PM): She looks stoned
xRubySlippers7 (10:14:13 PM): she's like "HUH? What's that Spence?"
xRubySlippers7 (10:14:24 PM): Spence: "I said I think you're HOTT"
xRubySlippers7 (10:14:36 PM): Bette: "Ohh....what??"
xRubySlippers7 (10:15:03 PM): Spence: "I. SAID. I. THINK. YOU'RE. HOTT!!"
Livin4Applause (10:15:31 PM): LMAO
xRubySlippers7 (10:15:35 PM): Bette: "I'm a..... hoe? WTF.... you asshole! *slap*"

Hahahaha
3 People Who Love Us Take a Bow
Wednesday, March 9th, 2005
10:44 pm - Let's start the obsessiveness off right...

illusory_thrill

Ok, can I just say how much I ALMOST hate Joanne Woodward for being so damned effing gorgeous? WHo told her she could be so hott? GAWD. Observe.

 

Totally Unfair Hoe-bag Hottness (as sarah would say) AheadCollapse )

current mood: jealous

2 People Who Love Us Take a Bow
7:54 pm

classicstar
Hey all I just wanted to post, and say hello... everyone pretty much knows who my obsessions are but ill list them anyways.

Audrey Hepburn( my very favorite obviously LOL), Vivien Leigh, Grace Kelly, Carole Lombard ( YAY my new obsession), Katharine Hepburn, Bette Davis & Olivia Dehavilland....

for the guys; Cary Grant, James Stewart, Larry Olivier ( he's hot), Clark Gable, Joseph Cotton, Robert Mitchum, James Mason, it never stays the same so dont worry about putting the list on here skye LOL. just keep it the same on the bio for me :D.

Contemporary Actors & Actresses : Geena Davis, Nicole Kidman, Catherine Zeta Jones, Renee Zellweger, Tom Hanks, Mel Gibson, Heath Ledger, Josh Hartnett

Movies: Somethings Gotta Give, The others, Moulin Rouge, A league of their own, Chicago, Down with love, etc. etc. etc. and so on. lol
6 People Who Love Us Take a Bow
8:23 pm

gingergal

Haha, "NoGoOdDeEdGLiNda: well, say yooooo guys i joined im cool welcome me!"  Sorry, that cracked me up, so had to put that in there :-P

Hey everyone :)  I know most of you, but just to do the info introduction anyway....


My ListCollapse )

 

~Sara~



current mood: cheerful
3 People Who Love Us Take a Bow
8:18 pm - Check it!

illusory_thrill
Sarah and I have made our background into a sort of hollywood squares lesbian hottness/mental institution...check out our conversation.

NoGoOdDeEdGLiNda: whoa. i just realized that on the DS group background i made, it looks like Norma is kissing Jeanette's wall.
Livin4Applause: oh lemme look
NoGoOdDeEdGLiNda: and it looks like viv is looking up at judy going "wtf are u so happy about bitch, ur supposed to look melancholy all the time like me"
Livin4Applause: LMAO that's hot
NoGoOdDeEdGLiNda: and kate's like "i cant look at any of you, im too hot"
Livin4Applause: and Tallu is like I"M SOOOO HORNY
NoGoOdDeEdGLiNda: and bette's like "watch out. for today, call me charles manson cuz ima KILL YOU ALL"
NoGoOdDeEdGLiNda: hahahah
Livin4Applause: LMAO
Livin4Applause: Joan:"It aint gonna rain no mohhhh"
NoGoOdDeEdGLiNda: Missy is like oh lord...im disturbed by all this...someone...please...save me...Bob? Where are you? Bill? HELP
NoGoOdDeEdGLiNda: hahha
NoGoOdDeEdGLiNda: Faye is like "I'm a tiger, you whores, Ima rip u to pieces like I did to Warren's clothes back in '67."
NoGoOdDeEdGLiNda: Audrey: "smile and nod..smile and nod...how on earth did i get here?"
Livin4Applause: and Greta is just like oh I think I shall go back to SVEEDEN
NoGoOdDeEdGLiNda: and ingrid's like "ah yes, i shall join you"
Livin4Applause: JOOLZ is all I like sugar--do you think it's possible to make me sweeter than I already am
NoGoOdDeEdGLiNda: hahah and dietrich is next to her going "im hot. i know im hot. you all know im hot. if i were any hotter, we would be in tahiti. who wants to screw me first?"
Livin4Applause: Marlene is just like oh I am sooooo attractiveeee
Livin4Applause: LMAO'
NoGoOdDeEdGLiNda: haha
NoGoOdDeEdGLiNda: betty: "i know something u dont know...YOU'RE ALL NUTS."
Livin4Applause: Mryna has her thoughtful face on
Livin4Applause: *myrna
NoGoOdDeEdGLiNda: and joanne: "look at me, im wearing a tiara...check me out, paul."
NoGoOdDeEdGLiNda: haha yes indeed
Livin4Applause: haha
NoGoOdDeEdGLiNda: and deb: "just keep looking straight head. DO NOT, I REPEAT, DO NOT TURN YOUR HEAD."
Livin4Applause: LMAO
NoGoOdDeEdGLiNda: Roz is all "Heyyy, Olivia...u look especially enticing this evening."
Livin4Applause: more than anything in this worl I love childrennnnn
NoGoOdDeEdGLiNda: hahaha
Livin4Applause: LMAO LMAO HHAHAHAHA
2 People Who Love Us Take a Bow
> previous 20 entries
> top of page
LiveJournal.com